Tulityökortti 129 €

* Kurssin hinta 129 € on markkinoiden edullisin * Sisältää mm. lounaan ja kahvitarjoilut * Helppojen liikenneyhteyksien päässä - paljon parkkitilaa * Toteuttaa tarkastusyritys Kiwa Inspecta,

Tulityökortti – koulutus lähelläsi

• Hinta 129€

• Hinta sisältää kaiken – herkkulounas, kahvi, parkkipaikka, kortti, jne.

• Muista ilmoittautua ajoissa, jotta varmistat koulutuspaikkasi. Valitsemasi koulutus järjestetään 100 % varmuudella.

• Koulutuspäivä alkaa klo 8.00.
  • Toimisto käsittelee verkon kautta tulleet ilmoittautumiset arkipäivisin. Saat vahvistuksen ilmoittautumisesta toimiston käsiteltyä ilmoittautumiset.

• Koulutuspaikan osoite on Heidehofintie 2, Vantaa, joka on helposti saavutettavissa esimerkiksi omalla autolla.

Tulityökortti ja muut koulutukset – koko Suomen alueella

• Etsikö tulityökoulutusta muualla Suomessa? Muut pätevyyskoulutukset ympäri Suomen löydät sivustolta www.koulutusmaailma.fi.

Ilmoittaudu koulutuksiin

Tietoa tulityökortti -koulutuksesta

Hinta sisältää herkullisen lounaan.

Panostimme tarjoiluihin - saat koulutuspäivän aikana lounaan ja kahvitarjoilut.

Helppo saapua autolla - reilusti parkkitilaa

Koulutuspaikka on hyvien kulkuyhteyksien päässä. Parkkipaikka sisältyy hintaan.

Parhaat kouluttajat

Kiwa Inspectan kouluttajat ovat alansa huippuja. Koulutuspäivästäsi tulee mukava.

Yleistä

Tulityökortti on määräajan voimassa oleva tutkintosuoritus tulitöiden turvallisuuteen liittyvästä koulutuksesta.

Tulityökurssi on SPEK:n eli Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön vahvistama koulutus, joka tähtää siihen, että tulitöitä tekevä työntekijä ja luvan myöntäjä omaa riittävän osaamisen tulitöiden turvallisuudesta.

Voimassa oleva kortti vaaditaan sekä tulityöluvan myöntäjältä että töitä suorittavalta työntekijältä.

Hyväksytysti suoritettu tulityötutkinto on voimassa viiden (5) vuoden ajan.

Vedeneristys sekä kattoalan järjestämä tulityökurssi sekä tulityökoulutus yhdistyivät vuoden 2016 tammikuussa.  Sen jälkeen tulityötutkinto on on antanut luvan tehdä sekä perinteisiä tulityö

Tulityökoulutus sekä katto-ja vedeneristysalan tulityökoulutus yhdistyivät 1.1.2016, jonka jälkeen suoritettu tulitöiden turvallisuustutkinto oikeuttaa tekemään molempiin edellämainittuihin liittyviä töitä.

Tulityökoulutuksen päämäärä

Tutkinnon tavoitteena on antaa koulutettaville tietoa tulitöiden riskeistä ja ehkäistä vahinkoja etukäteen.   Koulutus käy läpi vaaratilanteita sekä opettaa kuinka toimitaan oikein vahingon sattuessa.

Kuinka kortti suoritetaan?

Kortti saadaan käymällä tulityökurssi sekä suorittamalla siihen liittyvä kurssikoe.

Turvallisuuskurssi on yhden työpaivän eli kahdeksan (8) tunnin pituinen koulutus, joka sisältää teoria ja harjoitusosion sekä kokeen.

Tulityökortti voimassaolo

Kurssin hyväksytystä suorittamisesta saatava todistus eli kortti on voimassa viisi (5) vuotta sen suorittamispäivämäärästä.

Mobiilikortti SPEK

Pätevyyden voi todistaa perinteisellä kortilla tai mobiilikortilla, joka on SPEK:n myöntämä älypuhelimeen ladattava sähköinen kortti.

Kortti hyväksytään myös Pohjoismaissa

Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön (SPEK) kortti hyväksytään myös muissa Pohjoismaissa.  Vastaavasti myös muiden Pohjoismaiden liittojen kortit hyväksytään myös Suomessa.

Voit lukea lisää kortista ja koulutuksesta SPEKin verkkosivuilta linkistä tulityökortti.

Tulityökurssien kouluttaja

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa.

Tulityökoulutukset toteuttaa toteuttaa Kiwa Inspecta. Suomen johtavaan tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritykseen luottavat myös useat Suomen suurimmat yritykset. Tutustu yritykseen verkkosivuilla www.kiwa.com.

Koulutuspaikka

Ravintola Kaari, Heidehofintie 2 01300 VANTAA