Työturvallisuuskortti 106 €

* Markkinoiden edullisin hinta 106 € * Sisältää lounaan ja kahvit * Paljon parkkitilaa * Huippukouluttajat

Työturvallisuuskorttikoulutus lähelläsi

Koulutuksen järjestää tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritys Kiwa Inspecta.

Huomioithan seuraavat asiat ilmoittautuessasi. Käsittelemme verkkosivujen kautta tulleet ilmoittautumiset arkisin. Jos ilmoittaudut pyhäpäivänä tai viikonloppuna, saat vahvistuksen seuraavana arkipäivänä.

Koulutus järjestetään suomen kielellä. Ilmoittautumalla tai saapumalla paikalle vahvistat, että osaat riittävän hyvin ilmoitettua kieltä.

Koulutettavan on kuitenkin mahdollista tuoda mukanaan oma tulkki, jonka on oltava riittävän ammattitaitoinen ja joka tuntee työturvallisuuteen liittyvät käsitteet ja termit niin, että pystyy ne kääntämään ymmärrettävästi. Tulkkaus ei saa häiritä muuta opetusta.

Koulutus alkaa arkipäivisin kello 8.00.

Kuljettajat saavat koulutuspäivästä jatkotason rekisteröintimerkinnän.

Yli 40 muuta työturvallisuus- ja pätevyyskoulutusta koko Suomen alueelle löydät www.koulutusmaailma.fi sivustolta.

Alkavat työturvallisuuskoulutukset

10.04.2024 | Vantaa | Katso sijainti kartalla

Ilmoittaudu

24.04.2024 | Vantaa | Katso sijainti kartalla

Ilmoittaudu

Tietoa työturvallisuuskortti -koulutuksesta

Ilmainen lounas ja muut tarjoilut

Herkkulounas ja kahvitarjoilut sisältyvät koulutuksen hintaan.

Runsaasti ilmaista parkkitilaa

Koulutukset järjestetään helppojen kulkuyhteyksien päässä ja parkkipaikka sisältyy koulutuksen hintaan.

Kiwa Inspecta on Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa.

Parhaat kouluttajat tekevät koulutuspäivästäsi mukavan - ei puuduttavia kalvosulkeisia.

Työturvallisuuskortti on kehitetty työyhteisöjen turvallisuuden parantamiseksi.

Työturvallisuuskorttikoulutus antaa perustietoa työturvallisuuteen liittyvistä tekijöistä työyhteisöissä. Koulutuksen tarkoituksena on vähentää työssä sattuvia vahinkoja. Se auttaa tunnistamaan työympäristön vaaratilanteet, jotka voivat johtaa vahinkoihin.

Osallistuja saa henkilökohtaisen työturvakortin suorittamalla työturvallisuuskurssin hyväksytysti. Työturvakortin voimassaoloaika on viisi (5) vuotta.

Koulutuksen järjestäjän Kiwa Inspectan innovatiiviset ratkaisut tähtäävät työyhteisöjen oman kiinnostuksen ja motivaation herättämiseen turvallisuuden kehittämisessä. Osaavien kouluttajien johdolla kurssilla ei keskitytä työturvallisuusmääräyksien opetteluun, vaan sisältö on osallistujille ja heidän työyhteisölle paljon merkityksellisempää.

TTK eli työturvallisuuskeskus vastaa työhyvinvoinnin ja työturvallisuuden kehittämisestä Suomessa. Lisätietoja kortista ja koulutuksesta saat TTK:n verkkosivuilta: työturvallisuuskortti.

Kuljettajan ammattipätevyys

Tästä eivät kuljettajien ammattipätevyyskoulutukset enää halpene!

Kiwa Koulutusmaailma NonStop:in tarjoamat työturvallisuus- (69 €), tieturvallisuus- (82 €) sekä hätäensiapukurssi (86 €) soveltuvat kuljettajan jatkokoulutukseksi eli pitämään kuljettajan ammattipätevyys voimassa. Ne ovat Trafin hyväksymiä koulutuspäiviä.

Kuljettajien, esimerkiksi linja- tai kuorma-auton kuljettajan on pidettävä ammattipätevyytensä voimassa suorittamalla jatkokoulutus (ns. direktiivikoulutus) viiden vuoden aikana. Jatkokoulutuksen on pidettävä sisällään 5 päivää koulutusta.

Koulutukseen osallistuneet kuljettajat saavat kurssilta jatkotason ammattipätevyyspäivän rekisteröinnin. Rekisteröinnin hinta on 17 € ja käsittelymaksu 9 €.

Pätevyyskoulutukset ryhmille

Hinnasta 106€ ei ole mahdollista saada yrityssopimusten osoittamia alennuksia.

Pyydä tarjous ryhmälle tästä.

Työturvallisuuskurssien kouluttaja

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa.

Tieturva- ja muut ammattipätevyyskoulutukset toteuttaa Kiwa Inspecta. Suomen johtavaan tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritykseen luottavat myös useat Suomen suurimmat yritykset. Tutustu yritykseen verkkosivuilla www.kiwa.com.

Koulutuspaikka

Ravintola Kaari, Heidehofintie 2 01300 VANTAA

Koulutuksen kesto

8 tuntia