Tulityökortti Turku – 119 €

** Hinta 119 € - sisältää parkkipaikan, ruokailun ja kahvit ** Järjestäjä Kiwa Inspecta on Suomen johtava HSE-alan kouluttaja, jonka koulutuksiin luottavat myös Suomen suurimmat yritykset.

Tulityökortti Turku – kurssit lähelläsi nopealla aikataululla

Hinta 119 € – kurssin hintaan sisältyy ruokailu, kahvitarjoilut, koulutusmateriaalit, jne.

Koulutuspaikalla on paljon parkkitilaa – parkkipaikka ei maksa sinulle mitään.

Katso koulutuspäivämäärät kalenterista. Kurssin alkamisaika on klo 8:00.

Suosittelemme ilmoittautumaan jo hyvissä ajoin varmistaaksesi paikan kurssilta.  Ilmoittautuminen vahvistetaan ensimmäisinä arkipäivinä, koska ne  käsitellään manuaalisesti.

Koulutus toteutetaan suomeksi. Ilmoittautumalla tai saapumalla koulutukseen vahvistat, että ymmärrät riittävän hyvin suomen kieltä.

Koulutettavan on kuitenkin mahdollista tuoda mukanaan oma tulkki, jonka on oltava riittävän ammattitaitoinen ja joka tuntee työturvallisuuteen liittyvät käsitteet ja termit niin, että pystyy ne kääntämään ymmärrettävästi. Tulkkaus ei saa häiritä muuta opetusta.

Haetko ammattipätevyyskoulutusta muista Suomen kaupungeista?

Ammattipätevyyskoulutukset ympäri Suomen löydät verkkosivustolta www.koulutusmaailma.fi.

Ilmoittaudu koulutuksiin

Yleistä tulityökorttikurssista

Ruokailu ja muut tarjoilut kuuluvat hintaan

Hinta sisältää loistotarjoilut, lounaan ja kahvit!

Et maksa parkkipaikasta

Koulutuspaikalle on helppoa saapua omalla autolla ja parkkitilaa on riittävästi.

Kiwa Inspecta on Suomen johtava EHS-alan toimija

Myös Suomen suurimmat yritykset luottavat Kiwa Inspecta:n koulutuspalveluihin. Luota sinäkin!

SPEK, Suomen Pelastusalan Keskusjärjestö, on kehittänyt tulityötutkinnon, jotta työntekijä sekä tulityöluvan myöntäjä omaa riittävän tiedon tulityöihin liittyvistä turvallisuustekijöistä.

Tulityökortti Helsinki 86 € - kouluttajana LIS Group Oy

Kurssin suorittanut henkilö saa pätevyyden todistamiseksi tulityökortin, joka on voimassa viiden (5) vuoden ajan suorittamispäivämäärästä.

Muutokset tulityökoulutuksissa

Ota huomioon, että ”perinteinen tulityökoulutus” ja vedeneristys- ja kattoalan koulutukset yhdistyivät vuoden 2016 alusta.  Sen jälkeen suoritettu pätevyystutkinto mahdollistaa tekemään molempiin liittyviä töitä.

Mikä on tulityökortti?

Tulityökorttikoulutuksen tarkoituksena on

• kasvattaa ymmärrystä tulityön riskeihin
  • käydä läpi mahdollisia vaaratilanteita, jotta vahingot voitaisiin ennaltaehkäistä
  • opettaa kuinka toimitaan onnettomuuden sattuessa

Kuinka saat tulityökortin?

Tulityöpätevyys saadaan suorittamalla kurssi sekä siihen liittyvä kurssikoe.

Turvallisuuskurssi kestää yhden (1) päivän eli on kahdeksan (8) tunnin mittainen.

Koulutuksessa käydään läpi teoria, joka laitetaan käytäntöön sitä seuraavassa harjoitusosioissa. Lopuksi suoritetaan tutkintoon liittyvä tulityökoe.

Koulutuspäivä sisältää taukoja, joiden aikana Kiwa Inspecta tarjoaa osallistujille herkullisen lounaan tai kahvit tarjoiluineen – ne eivät maksa osallistujille mitään.

Tulityökortti Pohjoismaissa

Oletko hakeutumassa töihin muualle Pohjoismaihin?

Tulityökoulutuksesta saatavalla SPEK:n myöntämällä kortilla saat pätevyyden tehdä tulitöitä myös muissa Pohjoismaissa.  Vastaavasti muiden Pohjoismaiden viranomaisten myöntämät kortit ovat voimassa myös Suomessa.

SPEK mobiilitulityökortti älypuhelimeen

Perinteisen kortin lisäksi pätevyys voidaan näyttää todeksi myös SPEK:n mobiilikortilla, joka ladataan älypuhelimeen.

Muuta

Kurssin hinta 119 € on tarjous, joten siitä ei voi saada paljousalennuksia, jotka mainitaan yrityssopimuksissa. Jos etsit yksityistä ryhmäkoulutusta yritykselle, niin ota yhteyttä ja kysy lisää. Pyydä tarjous ryhmälle tästä.

Muistathan suorittaa kurssin ajoissa pitääksesi pätevyytesi voimassa. Kurssin suorittamisesta saatava todistus, Tulityökortti, on voimassa viisi vuotta suoritusajankohdasta.

Jos haet tulityökoulutuksia muualta Suomessa, tutustu tarjontaamme www.koulutusmaailma.fi verkkosivustolla.

Tulityökoulutukset järjestää

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa.

Tulityökoulutukset toteuttaa Kiwa Inspecta. Suomen johtavaan tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritykseen luottavat myös useat Suomen suurimmat yritykset. Tutustu yritykseen verkkosivuilla www.kiwa.com.

Koulutuspaikka

S/S Bore, Linnankatu 72, 20100 Turku

Koulutuksen kesto

8 tuntia