Työturvallisuuskortti Espoo – 98 €

** Hinta 98 € sisältää kaiken ** Nopealla aikataululla - katso päivämäärät nyt heti ** Järjestäjänä Kiwa Inspecta, Suomen johtava tarkastusyritys.

Työturvallisuuskortti Espoo – ammattipätevyyskoulutukset helposti ja nopeasti

Hinta 98 €, joka sisältää kaiken – mm. herkkulounaan – ei piilotettuja kuluja.

Kouluttajana on Kiwa Inspecta, joka on luotettava turvallisuus-, terveys- ja ympäristöalan ammattipätevyyskoulutusten tarjoaja ja innovatiivinen kehittäjätalo.

Myös Suomen suuryritykset luottavat Kiwa Inspectaan. Tutustu yritykseen verkkosivuilla https://www.kiwa.com/fi.

Suosittelemme ilmoittautumaan jo hyvissä ajoin varmistaaksesi paikan kurssilta.  Ilmoittautuminen vahvistetaan ensimmäisinä arkipäivinä, koska ne  käsitellään manuaalisesti.

Koulutus toteutetaan suomeksi. Ilmoittautumalla tai saapumalla koulutukseen vahvistat, että ymmärrät riittävän hyvin suomen kieltä.

Koulutettavan on kuitenkin mahdollista tuoda mukanaan oma tulkki, jonka on oltava riittävän ammattitaitoinen ja joka tuntee työturvallisuuteen liittyvät käsitteet ja termit niin, että pystyy ne kääntämään ymmärrettävästi. Tulkkaus ei saa häiritä muuta opetusta.

Koulutus alkaa aamulla klo 8:00.

Huom! Kuljettajien jatkotasoa suorittavat henkilöt saavat koulutuspäivästä rekisteröinnin.

Kiwa Inspecta järjestää työturva- ja muita ammattipätevyyskoulutuksia Lahdessa sekä ympäri Suomen. Muissa kaupungeissa suoritettavat koulutukset tai verkkokurssit löydät sivulta www.koulutusmaailma.fi.

Työturvallisuuskortti Espoo - alkavat koulutukset

Tietoa työturvallisuuskurssista

Herkkulounas ja muut tarjoilut

Hinta sisältää kaiken - mm. lounas ja kahvit sisältyvät hintaan.

Runsaasti ilmaista parkkitilaa

Tavoitat koulutuspaikan helposti autollasi ja autopaikkoja on riittävästi.

Kiwa Inspecta on luotettava ammattipätevyyskoulutusten järjestäjä.

Kouluttajat ovat alansa huippuja - nautit varmasti visuaalisista, ei teoreettisista koulutuksista.

Työturvallisuuskorttikoulutus on luotu työyhteisön työturvallisuuden parantamiseksi.

Työturvakoulutuksen tavoitteena on herättää organisaation työntekijöiden omaa mielenkiintoa työturvallisuusasioiden huomioonottamiseksi.

Koulutusten järjestäjä Kiwa Inspecta on jo pitkään järjestänyt työturvallisuuskorttikursseja.  Myös Suomen johtavat yritykset luottavat Kiwa Inspectaan koulutuksen järjestämisessä.

Yritys on Suomen johtava työturvallisuuskouluttaja ja on kehittänyt Suomen suurimmille yrityksille digitaalisia ratkaisuja, jotka auttavat tunnistamaan vaaratilanteet ja joiden avulla vähennetään työtapaturmia.

Miksi Kiwa Inspectan työturvallisuuskoulutukset ovat suosittuja?

Kiwa Inspectan koulutukset eivät ole teoreettisia kalvosulkeisia. Työturvakurssit ovat visuaalisesti houkuttelevia ja käytäntöön perustuvia.  Ammattitaitoiset kouluttajat eivät ainostaan käy läpi työturvallisuuslakeja, vaan koulutuksissa keskitytään työturvallisuusasioiden parantamiseen käytännössä.  Yritys seuraa turvallisuuskoulutusten tuottamia tuloksia säännöllisesti.  Siksi Kiwa Inspecta on pystynyt rakentamaan koulutukset sellaisiksi, että ne aidosti parantavat yhteisöjen työturvallisuutta.

Työturvakortin saaminen vaatii 1) työturvallisuuskorttikurssin käymistä ja 2) kurssiin liittyvän työturvallisuuskorttikokeen suorittamista.  Työturvallisuuskortin voimassaolo kestää viisi (5) vuotta suorittamispäivämäärästä alkaen.

Kuljettajien ammattipätevyyskoulutuksen jatkotasoa suorittavat saavat koulutuspäivästä rekisteröintimerkinnän, jonka hinta on 17 euroa ja käsittelymaksu 9 euroa.

Kurssin hinta 69 € on tarjous, joten siitä ei voi saada paljousalennuksia, jotka mainitaan yrityssopimuksissa. Jos etsit yksityistä ryhmäkoulutusta yritykselle, niin ota yhteyttä ja kysy lisää.

Pyydä tarjous ryhmälle tästä.

Työturvallisuuskoulutuksen järjestäjä

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa.

Työturvallisuuskoulutukset toteuttaa Kiwa Inspecta. Suomen johtavaan tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritykseen luottavat myös useat Suomen suurimmat yritykset. Tutustu yritykseen verkkosivuilla www.kiwa.com.

Koulutuspaikka

Business Center Sointu, Ravintola Sointu, 5. kerros, Lintuvaarantie 2, 02650 Espoo. Jos saavut autolla, jätä autosi parkkiin ostoskeskus Gallerian parkkihalliin, joka sijaitsee Business Center Sointua vastapäätä.

Paikkojen lukumäärä

max 30