Työturvallisuuskortti Vantaa – 98 €

** HInta 98 € - sisältää kaiken ** Järjestäjänä tarkastusyritys Kiwa Inspecta

Työturvallisuuskortti Vantaa – koulutukset nopealla aikataululla

Hinta 98 € sisältää kaiken – ei piilotettuja kuluja.

Kurssin toteuttaa Kiwa Inspecta, Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa. Suomen suurimmat yritykset luottavat koulutustarpeissaan Kiwa Inspectaan.  Voit tutustua yritykseen verkkosivuilla https://www.kiwa.com/fi/.

Suosittelemme ilmoittaututaan reilusti etukäteen varmistaaksesi paikan kurssilta. Saat vahvistuksen osallistumiselle ensimmäisinä arkipäivinä, koska ilmoittautumiset käsitellään manuaalisesti.

Koulutus toteutetaan suomeksi ja sen riittävä osaaminen on ilmoittautumisen edellytys.

Osallistujan on kuitenkin mahdollista tuoda mukanaan oma suomen kielen tulkki, jonka on oltava riittävän ammattitaitoinen ja joka tuntee työturvallisuuteen liittyvät käsitteet ja termit niin, että pystyy ne kääntämään ymmärrettävästi. Tulkkaus ei saa häiritä muuta opetusta.

Koulutus alkaa klo 8:00.

Jatkotasoa suorittavat kuljettajat saavat koulutuspäivästä rekisteröinnin.

Muissa Suomen kaupungeissa suoritettavat ammattipätevyyskoulutukset löydät sivulta www.koulutusmaailma.fi.

Työturvallisuuskortti Vantaa - alkavat koulutukset

Tietoa työturvallisuuskoulutuksesta

Tarjoamme lounaan ja kahvit

Panostimme tarjoiluihin - lounas ja kahvit sisältyvät hintaan.

Parkkeeraus on helppoa - ja ilmaista

Tavoitat koulutuspaikan helposti autollasi ja koulutettaville on runsaasti parkkitilaa

Järjestäjä Kiwa Inspecta on Suomen johtava HSE-kehittäjä.

Kouluttajat ovat huippuosaajia - tulet varmasti viihtymään koulutuksessa.

Työturvakoulutus on rakennettu työyhteisön työturvallisuuden parantamiseksi. Työturvallisuuskortti Vantaalta? Katso koulutuspäivät kalenterista ja ilmoittaudu.

Työturvallisuuskurssin päämääränä on herättää työyhteisön omaa mielenkiintoa ja motivaatiota työturvallisuusasioiden huomioimiseksi.

Kouluttaja Kiwa Inspecta on kokenut turvallisuusalan toimija ja kehittänyt Suomen johtaville yrityksille innnovatiivisia ratkaisuja, joilla tunnistetaan vaaratilanteet ja vähennetään työtapaturmia.

Kiwa Inspectan osaavat kouluttajat eivät vain kertaa työturvallisuuslakeja ja -säännöksiä kalvosulkeisissa. Yritys seuraa turvallisuuskoulutusten tuloksia työyhteisöissä systemaattisesti ja on täten pystynyt rakentamaan koulutukset sellaisiksi, että ne aidosti parantavat yhteisöjen työturvallisuutta.

Työturvakortin saanti edellyttää työturvallisuuskorttikurssin käymistä ja siihen liittyvän tutkinnon suorittamista. Kortti on voimassa viiden (5) vuoden ajan suorittamispäivämäärästä alkaen.

Kuljettajat saavat koulutuspäivästä jatkotason rekisteröinnin, jonka hinta 17 € ja käsittelymaksu 9 €.

Kurssin hinta 69 € on tarjous, joten siitä ei voi saada alennuksia, jotka mainitaan yrityssopimuksissa.

Pyydä tarjous ryhmälle tästä.

Työturvallisuuskouluttaja

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa

Työturvakoulutukset toteuttaa Kiwa Inspecta. Suomen johtavaan tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritykseen luottavat myös useat Suomen suurimmat yritykset. Tutustu yritykseen verkkosivuilla www.kiwa.com.

Koulutuspaikka

Ravintola Kaari, Heidehofintie 2 01300 VANTAA