Tulityökortti Vantaa – 119 €

** Kampanjahinta 119 € - herkkulounas ja muut tarjoilut sisältyvät hintaan. ** Kurssin toteuttaja on Kiwa Inspecta

Tulityökortti Vantaa – kursseja viikoittain

Tarjoushinta 119 €.

Kurssit alkavat klo 8.00.

Ilmoittautumalla hyvissä ajoin varmistat paikkasi koulutuksessa.  Kun teet ilmoittautumisen verkossa, niin ota huomioon, että saat vahvistuksen toimiston käsiteltyä ilmoittautumiset arkipäivinä.

Tulityö- ja muut pätevyyskoulutukset ympäri Suomen

Yli neljäkymmentä (40) muuta pätevyyskoulutusta koko Suomessa löydät verkkosivustolta www.koulutusmaailma.fi.

Ilmoittaudu koulutuksiin

Yleistä tulityökoulutuksesta

Loistotarjoilut tauoilla kuuluvat hintaan

Koulutuksissamme saat herkkulounaan ja kahvitarjoilut.

Paljon parkkitilaa - et maksa erikseen parkkeerauksesta.

Koulutuspaikka on helppojen kulkuyhteyksien päässä ja parkkipaikkoja on riittävästi.

Kurssien toteuttaja Kiwa Inspecta on arvostettu terveys- ja turvallisuusalan kehittäjätalo

Kiwa Inspecta tekee koulutusyhteistyötä myös useiden Suomen suurimpien yritysten kanssa.

Tulityökurssi on Suomen Pelastusalan Keskusjärjestön (SPEK) hyväksymä koulutus, joka tähtää siihen, että tulitöitä tekevillä osapuolilla on riittävä osaaminen työturvallisuudesta. Voimassaoleva tulityökortti vaaditaan sekä tulityöluvan myöntäjältä sekä työntekijöiltä.

Tutkinto ja pätevyyden todentava kortti ovat voimassa viisi (5) vuotta.

Tulityökoulutukseen muutoksia

Tiesitkö, että tulityökoulutuksiin tehtiin merkittäviä muutoksia 1.1.2016?

Vedeneristys- ja kattoalan koulutus yhdistyi perinteiseen tulityökoulutukseen, joten nykyään yhdellä koulutuksella on mahdollista suorittaa kaikkia em. töitä. Tulityökortti Vantaa - kouluttajana LIS Group Oy

Tulityökorttikoulutuksen sisältö

Tulitöiden turvallisuustutkinnon päämääränä on:

• käydä läpi tulitöihin liittyviä riskejä
  • vähentää tulitöissä tapahtuvia vahinkoja
  • opettaa toimintatapoja vahinkotilanteissa

Pätevyys saadaan suorittamalla tulityökurssi ja siihen liittyvä koe hyväksytysti.

Tulityökurssi koostuu kolmesta osiosta: 1) teoria- ja 2) harjoitusosasta sekä 3) kokeesta.

Kurssi kestää taukoineen vähintään 8 tuntia. Kiwa Inspectan kurssien tauoilla tarjotaan maksuttomat lounas ja kahvitarjoilut.

SPEKin myöntämällä kortilla voidaan osoittaa pätevyys kaikkialla Pohjoismaissa.  Samoin muiden Pohjoismaiden viranomaisten myöntämät kortit hyväksytään Suomessa.

Tulityökortti kännykkään

SPEKin myöntämä henkilökohtainen kortti voidaan ladata myös älypuhelimeen.  Voit lukea lisää mobiilikortista SPEK:n sivuilta linkistä tulityökortti kännykkään.

Kiwa Inspectan kampanjahinta 119 € on tarjous, johon ei voi yhdistää yrityssopimuksissa mainittuja alennusprosentteja.

Tulityökurssit järjestää Suomen suurin EHS-kehittäjä

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa

Tulityökortti -koulutukset toteuttaa Kiwa Inspecta. Suomen johtavaan tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritykseen luottavat myös useat Suomen suurimmat yritykset. Tutustu yritykseen verkkosivuilla www.kiwa.com.

Koulutuspaikka

Ravintola Kaari, Heidehofintie 2 01300 VANTAA

Koulutuksen kesto

8 tuntia