Kiwa Koulutusmaailma NonStop asiakaspalvelu

Kiwa Koulutusmaailman asiakaspalvelu

Puh: 010 2399 060
Puhelun hinta (sisältää alv:n): 8,8 snt/min.
Email: fi.koulutus@kiwa.com

Asiakaspalvelun postiosoite

Koulutusmaailma
Tainionkoskentie 68
55120 IMATRA

Asiakaspalvelu on avoinna arkisin klo 8-16.

Usein kysyttyä

Peruutusehdot

Ilmoitathan viimeistään viikkoa ennen, jos et pääse osallistumaan kurssille, jolle olet ilmoittautunut.

Peruutusmaksu on puolet kurssin hinnasta, jos peruutus ilmoitetaan alle 7 päivää ennen kurssia ja koko kurssin hinta, jos peruutus ilmoitetaan alle 3 arkipäivää ennen kurssia.

Rekisteriseloste

Henkilötietolain (523/99) 10 §:n mukainen rekisteriseloste

1. Rekisterinpitäjä

LIS Group Oy (osa Kiwa Inspectaa)
Tainionkoskentie 68
55120 Imatra
s-posti: toimisto@lis.fi
y-tunnus: 2087932-3
www.lis.fi

2. Rekisteriasiat
Asiakaspalvelumme vastaa viimeistään viiden arkipäivän kuluessa rekisteriä koskeviin
kysymyksiin ja palautteisiin.

3. Rekisterin nimi
LIS Group Oy:n (osa Kiwa Inspectaa) asiakasrekisteri

4. Henkilötietojen käsittelyn tarkoitus
Käsittelyn tarkoituksena on asiakassuhteen hoitaminen, asiakkaan ja LIS Group Oy:n oikeuksien ja velvollisuuksien toteuttaminen sekä henkilötietolain mukainen henkilötietojen käsittely koulutus- ja konsultointipalveluihin liittyviin tarkoituksiin, tutkimustoimintaan, LIS Group Oy:n ja/tai sen yhteistyökumppaneiden mainonnan ja/tai suoramarkkinoinnin suuntaaminen asiakastietojen perusteella LIS Group Oy:n viestimien ja palvelujen kautta luovuttamatta henkilötietoja ulkopuoliselle taholle.

5. Rekisterin tietosisältö
Rekisteri voi sisältää seuraavan ryhmittelyn mukaiset tiedot asiakkaista:

• Nimi
  • Henkilötunnus
  • Osoite
  • Sähköpostiosoite
  • Puhelinnumero
  • Yritys
  • Tiedot asiakkaan tilaamista palveluista, niiden toimittamisesta ja laskuttamisesta

6. Rekisterin säännönmukaiset tietolähteet
Rekisteri koostetaan LIS Group Oy:n asiakastietojärjestelmästä sekä yleisesti saatavilla olevista internetlähteistä.

7. Säännönmukaiset tietojen luovutukset
Rekisterinpitäjä ei luovuta Asiakkaiden henkilötietoja ulkopuolisille, paitsi Suomen viranomaistoimien niin edellyttäessä. Kuorma- ja linja-autonkuljettajien ammattipätevyyskoulutuspäivien rekisteröintiä varten luovutetaan nimi- ja henkilötunnus
Liikenteen turvallisuusvirastolle (TraFi). Myös muut koulutuksia hallinnoivat tahot, kuten Suomen Pelastusalan  keskusjärjestö (SPEK), Työturvallisuuskeskus (TTK) ja Valvira vaativat henkilötietojen luovutusta koulutuksen
suorittaneista henkilöistä pätevyyksien rekisteröintiä varten. SPEK:lle luovutetaan nimi ja henkilötunnus Tulityö- ja Tieturva –kurssien suorittaneista henkilöistä. TTK:lle luovutetaan nimi ja syntymäaika Työturvallisuuskorttikoulutusten suorittaneista henkilöistä.Näiden luovutusten perusteena on henkilön antama suostumus ja/tai lain ja/tai asetuksen säännös. Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA-alueen ulkopuolelle.

8. Tietojen poistaminen
Tietoja voidaan poistaa Asiakkaan vaatimuksesta tai asiakassuhteen loppumisen vuoksi, mikäli viranomainen ei vaadi tietojen säilyttämistä myöhempiä raportointitarpeita varten.

9. Rekisterin suojauksen periaatteet
Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. LIS Group Oy:n tietojärjestelmä ja laitteisto, jolla rekisteri sijaitsee, on suojattu palomuurilla ja muilla tarvittavilla teknisillä toimenpiteillä ja niiden käyttöoikeuksia on rajattu organisaation sisällä. Manuaalinen aineisto säilytetään lukitussa tilassa.

10. Kielto-oikeus
Asiakkaalla on oikeus kieltää tietojensa luovuttaminen ja käsittely suoramainontaa ja muuta markkinointia varten.