Työturvallisuuskortti Helsinki – 106 €

** Kampanjahinta 106 € ** Herkkulounas ja kahvitarjoilut ** Helpot kulkuyhteydet - autolla ilmaiseen parkkiin ** Osaavat kouluttajat - tykkäät koulutuksesta varmasti

Työturvallisuuskortti Helsinki – koulutus helppojen liikenneyhteyksien päässä

Hinta 106€ – sisältää mm. herkkulounaan, parkkipaikan.

Koulutuksen järjestää tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritys Kiwa Inspecta.

Varmista paikkasi ilmoittautumalla etukäteen.  Huomioithan sen, että toimiston työntekijät käsittelevät saapuneet ilmoittautumiset käsin. Jos ilmoittaudut esim. viikonloppuna, niin saat varmistuksen ensimmäisinä työpäivinä.

Koulutus järjestetään suomeksi. Osallistumalla koulutukseen vahvistat, että osaat riittävän hyvin ilmoitettua kieltä.

Koulutettavan on kuitenkin mahdollista tuoda mukanaan oma tulkki, jonka on oltava riittävän ammattitaitoinen ja joka tuntee työturvallisuuteen liittyvät käsitteet ja termit niin, että pystyy ne kääntämään ymmärrettävästi. Tulkkaus ei saa häiritä muuta opetusta.

Kuljettajat saavat koulutuksesta jatkotason rekisteröinnin.

Lukuisat muut pätevyyskoulutukset koko Suomen alueelle löydät verkkosivulta www.koulutusmaailma.fi.

Seuraavat työturvallisuuskorttikoulutukset

24.04.2024 | Vantaa | Katso sijainti kartalla

Työturvallisuuskortti Helsinki - yleistä tietoa koulutuksista

Herkkulounas sisältyy hintaan

Herkullisen lounaan lisäksi koulutuspaikalla on kahvitarjoilut.

Helpot kulkuyhteydet ja parkkipaikka kuuluvat hintaan

Koulutukset ovat helppojen kulkuyhteyksien päässä ja koulutuspaikalla paljon parkkitilaa

Koulutuksen järjestää tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritys Kiwa Inspecta.

Pääset nauttimaan Kiwa Inspectan innovatiivisista opetusmenetelmistä. Kouluttajat ovat alansa huippuja.

Työturvakortti on kehitetty varmistamaan työturvallisuus työpaikoilla. Työturvallisuuskortti Helsingin seudulta - koulutuksia joka päivä

Työturvallisuuskorttikoulutus antaa osallistujille ymmärryksen työsuojelusta. Sen päämääränä on vähentää työmaiden tapaturmia ja välttää vaaratilanteita.

Kiwa Inspectan koulutukset eivät ole tylsiä kalvosulkeisia – vaan koulutuksessa käytettävät ratkaisut aidosti herättävät kiinnostusta ja motivaatiota oman työyhteisön työturvallisuuden kehittämiseksi.

Kurssin hyväksyttävästi suorittanut henkilö saa henkilökohtaisen työturvakortin, joka on voimassa viiden vuoden ajan.

Kuljettajat saavat kurssipäivästä jatkotason rekisteröintimerkinnän, jonka kustannus on 17 € plus käsittelymaksu 9 €.

Hinnasta 106 € ei voi saada yrityssopimuksissa mainittuja erikoisalennuksia.

Pyydä tarjous ryhmälle tästä.

Työturvallisuuskortti Helsinki - kurssien kouluttaja

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa

Työturvallisuuskorttikoulutusten toteutuksesta vastaa Kiwa Inspecta. Yritys kehittää innovatiivisia ratkaisuja työmaiden turvallisuuden parantamiseksi. Tutustu yritykseen verkkosivuilla https://www.kiwa.com/fi.

Koulutuspaikka

Ravintola Kaari, Heidehofintie 2 01300 VANTAA

Koulutuksen kesto

8 tuntia