Työturvallisuuskortti – Etäkoulutus

** Työturvallisuuskortti Etäkoulutus ** Suorita Työturvallisuuskortti webinaarina missä vain! ** Hinta 75 € sisältää kaiken ** Helposti vaikka kotisohvaltasi ** Järjestäjänä Kiwa Inspecta, Suomen johtava tarkastusyritys.

Työturvallisuuskortti Etäkoulutus

Kiwa Koulutusmaailma tarjoaa Työturvallisuuskorttikoulutuksen etäkoulutuksena (webinaarina).

Työturvallisuuskorttikoulutus onnistuu Työturvallisuuskeskuksen (TTK) 17.3. päätöksellä webinaarikoulutuksena. Webinaari tarkoittaa omalta tietokoneelta verkossa toteutettavaa koulutusta. Etäopetuksen myötä koulutuksemme ovat suorittajan sijainnista riippumattomia. Koulutuksessa on sama asiasisältö ja harjoitukset, kuin luokkahuonekoulutuksessakin. Kesto on sama 8 tuntia, sisältäen kahvi- ja lounastauot.

Ohjeita suorittajille

• Voit osallistua tietokoneella, tablet-laitteella tai älypuhelimella mutta varmistathan, että sinulla on toimiva kamera sekä mikrofoni. Nämä ovat koulutukseen osallistumisen edellytyksenä.
  • Saman yhteyden takana ei voi olla useampi henkilö. Jokaisella suorittajan on siis liityttävä koulutukseen omalla laitteellaan.
  • Osallistujille postitetaan kurssin työkirja ennen koulutusta, jotta osallistuja pystyy tekemään tarvittavat harjoitukset. Tästä syystä osallistujan tulee ilmoittautua koulutukseen 4 työpäivää etukäteen.
  • Koulutukseen kuuluva koe järjestetään sähköisellä tenttijärjestelmällä normaalisti koulutuspäivän aikana. Tenttisuoritus kirjautuu ilmoittautuneelle suorittajalle henkilökohtaisena. Hyväksytyn tentin jälkeen osallistujalle postitetaan Työturvallisuuskortti.
  • Varsinainen linkki koulutukseen liittymiseksi tulee suorittajalle erikseen sähköpostitse ennen koulutuksen alkua. – Koulutukset toteutetaan klo 8:00 – 16:00 välillä, normaalin Työturvallisuuskortti -koulutuksen mukaisesti. Ole hyvissä ajoin paikalla.

Vallitsevan koronavirus (covid-19) -tilanteen myötä monelle tutut Nonstop -työturvallisuuskorttikoulutuksemme ovat nyt tilapäisesti keskeytetty. Tarjoamme asiakkaillemme samaa Työturvallisuuskorttikoulutusta samaan edulliseen hintaan nyt etäkoulutuksena. Voit siis nyt suorittaa Työturvallisuuskortti pätevyyden kuntoon vaivatta ja terveyttäsi vaarantamatta.

Kiwa Inspecta järjestää työturva- ja muita ammattipätevyyskoulutuksia Lahdessa sekä ympäri Suomen. Muissa kaupungeissa suoritettavat koulutukset tai verkkokurssit löydät sivulta www.koulutusmaailma.fi.

Ilmoittaudu koulutuksiin

Tietoa työturvallisuuskurssista

Toteutuslupaus: kaikki kurssit järjestetään!

Valitsemasi kurssi järjestetään 100% varmasti - muistathan ilmoittautua ajoissa varmistaaksesi paikkasi.

Kiwa Inspecta on luotettava ammattipätevyyskoulutusten järjestäjä.

Kouluttajat ovat alansa huippuja - nautit varmasti visuaalisista, ei teoreettisista koulutuksista.

Työturvallisuuskorttikoulutus on luotu työyhteisön työturvallisuuden parantamiseksi.

Työturvakoulutuksen tavoitteena on herättää organisaation työntekijöiden omaa mielenkiintoa työturvallisuusasioiden huomioonottamiseksi.

Koulutusten järjestäjä Kiwa Inspecta on jo pitkään järjestänyt työturvallisuuskorttikursseja.  Myös Suomen johtavat yritykset luottavat Kiwa Inspectaan koulutuksen järjestämisessä.

Yritys on Suomen johtava työturvallisuuskouluttaja ja on kehittänyt Suomen suurimmille yrityksille digitaalisia ratkaisuja, jotka auttavat tunnistamaan vaaratilanteet ja joiden avulla vähennetään työtapaturmia.

Miksi Kiwa Inspectan työturvallisuuskoulutukset ovat suosittuja?

Kiwa Inspectan koulutukset eivät ole teoreettisia kalvosulkeisia. Työturvakurssit ovat visuaalisesti houkuttelevia ja käytäntöön perustuvia.  Ammattitaitoiset kouluttajat eivät ainostaan käy läpi työturvallisuuslakeja, vaan koulutuksissa keskitytään työturvallisuusasioiden parantamiseen käytännössä.  Yritys seuraa turvallisuuskoulutusten tuottamia tuloksia säännöllisesti.  Siksi Kiwa Inspecta on pystynyt rakentamaan koulutukset sellaisiksi, että ne aidosti parantavat yhteisöjen työturvallisuutta.

Työturvakortin saaminen vaatii 1) työturvallisuuskorttikurssin käymistä ja 2) kurssiin liittyvän työturvallisuuskorttikokeen suorittamista.  Työturvallisuuskortin voimassaolo kestää viisi (5) vuotta suorittamispäivämäärästä alkaen.

Työturvallisuuskoulutuksen järjestäjä

Kiwa Inspecta - Pohjoismaiden johtava asiantuntija turvallisuudessa, laadussa ja luotettavuudessa.

Työturvallisuuskoulutukset toteuttaa Kiwa Inspecta. Suomen johtavaan tarkastus-, testaus- ja sertifiointiyritykseen luottavat myös useat Suomen suurimmat yritykset. Tutustu yritykseen verkkosivuilla www.kiwa.com.